maanantai 28. toukokuuta 2012

Rahaton shoppailija

Hei taas! Tänään opettelin käyttämään tuota Googlen picasaa, eli kuvien kanssa vähän leikitty :D
Pahoittelen alkeellisen kamerani kuvan laatua! aivan käsittämätöntä miten se voi edes olla noin huono..

mutta.. eniten tällä hetkellä harmittaa tuo sää! Olin niin valmistautunut auringonottoon!! mutta eihän minusta ikinä ruskeaa saa. Aurinko taitaa vihata mua. Minä niin ajattelin, että kun täällä villen luona olen ja kaikki on töissä, että olisin voinut mennä koko päiväksi takapihalle köllimään ja nauttimaan lämmöstä. PAH! heti herättyäni ja laitettuani bikinit päälle ilmestyi taivaalle sankka tumma pilvipeite..

Pistin tähän muutaman viime aikoina ostamani vaatetuksen



 Paita: 21.90e Jeansilta
Housut: Kirpputorilta 3e (Lil'Missy)
 Bikinit: Lindex, hinta n. 30e
 Housut kirpputorilta 1,50e (reals jeans)

 Kollarit: GlamFashionista n. 25e? en muista tarkkaa hintaa ja tuote on loppunut kyseisestä paikasta :i


 Neon halkeileva kynsilakka: 2.95e vai 2.90e? :D .. kuitenkin Seppälästä
Ei sattunut reissuun mukaan päällyslakkaa, joka olisi pitänyt päälle varmastikkin vielä laittaa. Muuttui kamalaksi maaston/kilpikonnan vihreäksi kastuessaan. Hyi.


2 kommenttia:

  1. noi bikinit ja vaaleenpunaset housut voitkin antaa mulle ! :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. : DD haha! tule hakemaan! ...piilotan ne kuiteskin >:)

      Poista